fuck, na(t)ivitas, cetera

2013.12.20. 13:24 nyst

múlt héten meghozták a virágboltba a fenyőket, anyu ki is választott itthonra egy szemrevaló, majdnem kétméteres, haragoszöld lucot, rátett egy "ELTÉVE" feliratú papírt, és levitte a bolt alsó szintjére vezető lépcső aljára, a többi címkéshez. aznap délelőtt én is megnéztem a fát, kellő elragadtatással nyilatkoztam róla, úgy terveztük, hogy másnap hazavisszük. este aztán pukkadozva jött haza anyu, hogy képzeljem el, hát nem elvitték a fenyőnket!? a történtek több ponton (a tettes személye) homályos rekonstrukciója a következő: bizonyos magát ártatlannak (mondhatni: hülyének) tettető, mindeközben persze felette szemtelen és pofátlan hím a jobbára csak apró alaki és méretbeli különbségeket felmutató fenyőfák közt dönteni képtelen nénik tolongása közepette, a pincelépcsőn egy csalifenyővel alattomosan lecsorogva szerét ejtette a fenyőfák cseréjének és az "ELTÉVE" címke áthelyezésének, majd fenyő=fenyő alapon ("itt találtam a többi közt, ildi") az elcsórt fa gyalázatos megvásárlásának is. anyuval napok óta válogatott, szezonális szitkokkal illetjük a vélt tettest ("hogy dőlne rá, miközben díszíti!", "remélem jól összeszurkálja, amíg felállítja")

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyst.blog.hu/api/trackback/id/tr335701054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

James meg én 2013.12.20. 23:31:38

szezonális szitok, hát ez zseniális, p :D

nyst 2013.12.21. 07:52:06

(miafasz? egy olvasó?! - kiáltott fel meglepetten főhősnőnk.)

James meg én 2013.12.21. 14:45:40

naná, mindennap olvasom. ez a 2. vagy 3. oldal, amit megnyitok. ne hülyülj :P nhp
süti beállítások módosítása